środa, 9 marca 2016

Balonowe jajka na Wielkanoc

Wielkanoc za pasem, więc pomału zaczynam kombinować coś z dekoracjami. Miałam zamiar zrobić, ażurowe jajo-kule. Wyszło jednak tak, że nie wyjęłam balonów. Żeby było bardziej kolorowo i wesoło.  Balonowe jajka zawiesiłam w oknach balkonowy,  jak się prezentują możecie zobaczyć na zdjęciach. Dla tych, którzy chcieli by zrobić podobne zawieszki,  szybka ściąga.


Co będzie potrzebne?
klej do drewna typu Wikol,  włóczka, balony, wstążki,  dekoracyjne sianko

Krok po kroku:
1. Nadmuchaj balony do wielkości jakiej potrzebujesz i zawiąż
2. Włóczkę  namocz w kleju rozrobionym z małą ilością wody3. Namoczoną włóczką owiń balon, i pozostaw do wyschnięcia ( można pomóc sobie suszką żeby było szybciej)
4. Siankiem dekoracyjnym zamaskuj wentyl. Ja zawiązałam je w kokardę i dodałam wąskie wstążki do dekoracji i jedną dłuższą do zawieszenia. 

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny