wtorek, 29 grudnia 2015

Jestem nudziarą

Jestem nudziarą po przeczytaniu tej książki myślę sobie, że bohaterka ma ciekawsze życie ode mnie. Imprezy przyjaciółeczki, a u m ie ostatnio tylko praca i praca;) 


Książka bardzo przewidywalna po mimo kilku zawiłości. Wspomniana główna bohaterka jest nauczycielką.
 A właściwie nie jest tylko zostaje z przymusu. Za niską pensje musi utrzymać nie stać jej na wystawne życie i drogie kosmetyki.
Ale po co jej to wszystko skoro nie ma się do kogo przytulic? Na szczęście w okolicy pojawia się przystojny pilot śmigłowca ratunkowego, amator dobrej chińskiej kaczki. Jedyny problem stanowi tylko jego syn, a w późniejszym czasie również jego matka.  Monika Szaja prowadzi, czytelnika po babskim świecie, jednocześnie opisując zakamarki Szczecina. Jest, humor i refleksja. Jeśli chcecie więcej,koniecznie sięgnijcie po książkę Moniki Szwaji Jestem Nudziarą 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny