sobota, 23 sierpnia 2014

Urodziny! Pierwszy konkurs!

Nie zauważyłam, kiedy gdzie i jak , ale miną już rok od założenia bloga.  Szybko się podpalam i jeszcze szybciej gaszę, więc takie długie prowadzenie bloga jest niewątpliwie dla mnie sukcesem.  Jednak bądźmy szczerzy, to też dzięki wam. Jesteście czytacie, komentujecie. Dziękuję :)

Jest to też dobra okazja na pierwszy konkurs. A co jak szaleć to szaleć :D Do wygrania będzie paczka niespodzianka. Powiem tylko tyle, że w całości będzie się składać z książek.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w konkursie:
1. Polubić mojego bloga na Facebooku i udostępnić posta o konkursie
2. Jeżeli  jeszcze nie obserwujecie, mojego bloga to dodajcie go do obserwowanych
3. Wyślijcie do mnie maila na kontaktogryzka@wp.pl z informacją z jakiego konta  wszystkie powyższe czynności wykonaliście

Na maile czekam do soboty 30.08.12 do godziny 00:00. Losowanie i wynik pojawią się w poniedziałek 1.09.14 na blogu :)


Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) 

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny