sobota, 9 sierpnia 2014

Słoikowe świeczniki

Dziś słów kilka o świecznikach. A właściwie o przerobionych słoikach, które się znalazły podczas robienia ogórków na zimę ;) Jeżeli macie kilka niepotrzebnych, to możecie pokombinować tak jak ja.   
Efekt końcowy. Jeszcze bez świeczek w środku.


Wystarczy , że będziecie mieli  czyste  słoiki, farbę w spray (ja użyłam białej), farbę akrylową do kontur (w moim przypadku jest to czerwona), papier samoprzylepny i wstążkę.  

Na suchym słoiku przyklejamy szablon wycięty na papierze samoprzylepnym. Doklejcie mocno, żeby farba nie dostała się pod spód. Jeśli jednak coś wcieknie o możecie zmyć to za pomocą zmywacza do paznokci i patyczka do uszu:)
Tak wyglądał proces twórczy

Po pomalowaniu od razu odrywamy szablon.  Rysujemy kolorowe kontury . Czekamy aż wszystko wyschnie przewiązujemy wstążkę i świeczniko- lampiony są gotowe w sam raz na stolik do ogrodu:)

Spróbujcie? Piszcie :)

4 komentarze:

  1. Jestem wielbicielką świeczników. To świetny pomysł na oryginalne świeczniki, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda :)
    Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny