środa, 1 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne- Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską

Nowy rok, nowe postanowienia.  Pewnie na liście noworocznych postanowień niektórzy z was umieszczą aktywność fizyczną. Dlatego dzisiaj postanowiłam napisać wam kilka słów na temat książki, bardzo ostatnio popularnej Ewy Chodakowskiej.  Mówią o niej trenerka  wszystkich polek.  Nie wiem czy tak jest. 
Jedne czego jestem pewna to dzięki tej Pani zmotywowałam się do ćwiczenia przed telewizorem, gdy za oknem pada. Żeby być bardziej dokładną nie ćwiczę teraz tylko z tą Panią, ale również z innymi trenerkami, które wrzucają soje treningi na youtube.  Jednak to od Jej treningów się zaczęło.  Idąc za ciosem postanowiłam też kupiłam książkę " Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską".

Jest to książka, która pokaże nam jak przez 30 dni ćwiczyć i co jeść, żeby zrzucić tu i ówdzie. Po wstępie motywacyjnym i krótkiej informacji o zdrowym odżywianiu, zaczyna się program 30 dniowy.  Każdy dzień zaczyna się od motywacji, potem mamy podany jadłospis na cały dzień, następnie rozpisany trening z ćwiczeniami, które znajdują się na końcu książki i miejsce na notatki.  Dodatkowo w książce znajduję się cała strona pomysłów na przekąski między posiłkami.
Zdaję sobie sprawę, że książka została wydana na fali popularności. Jednak co mogę zapisać na wielki plus tej pozycji to dokładnie rozpisana dieta na całe 30 dni. Zawsze jak szukałam czegoś w Internecie na temat zdrowego odżywiania, to przykładowe jadłospisy kończyły się na 7 dniach. A co potem? Nie jestem dobra w układaniu sobie planu posiłków, dlatego jak ktoś mi daje dokładnie rozpisany jadłospis na cały miesiąc, biorę to:) 
Dieta to praktycznie nie dieta, tylko normalne zdrowe jedzenie. Nie czułam się głodna, ale lżejsza i z pełnym brzuchem:)  Motywacje w książce pomagają, nie odpuszczać i dotrwać do końca. Dlatego też zapisuje to na plus. Jedynym minusem dla mnie jako laika w sprawach fitness, jest rozpisanie ćwiczeń.  Trzeba trzymać książkę, potem wertować na koniec w poszukiwaniu instrukcji jak wykonać ćwiczenie o podanym numerze i tak co najmniej z trzy razy. Zdecydowanie wole formę jak ktoś do mnie mówi z telewizora i pokazuję jak co zrobić.
Jeżeli, ktoś chce zacząć coś zmieniać w sprawie odżywiania i ruchu, to książkę Ewy Chodakowskiej polecam.  Jeśli chodzi o ćwiczenia to poszukajcie ich na youtube. Najpopularniejsze treningi z Chodakowską  np. Skalpel trwają około 40 minut, dlatego jak ktoś nie ma tyle czasu, żeby poświęcić na trening polecam ćwiczenia z Jillian Michaels to tylko 27 minut radosnego pocenia, a efekty podobne;)

Trzymam kciuki za wasze noworoczne postanowienia i jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

5 komentarzy:

  1. Z książką spotkałam się w księgarniach i na początku miałam w planie ją kupić. Może to nadrobię.
    Sama też nie byłam początkowo pozytywnie nastawiona na treningi z Chodakowską, lecz kiedy już zaczęłam nie mogę przestać! Uwielbiam tę katorgę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po treningach z Chodakowską wycisk dostał mój kręgosłup dlatego na razie zamieniłam ją na Jillian . Jednak już sobie nie wyobrażam dnia bez ćwiczeń :D

      Usuń
  2. Nie lubię Chodakowskiej niestety. Próbowałam z nią ćwiczyć, ale za bardzo się irytowałam, więc przestałam. W planach mam aktywność fizyczną - bieganie, przysiady, brzuszki i inne ćwiczenia, a także zmodyfikowanie posiłków do regularnej pory i do zjedzenie trzech, bo często mi umyka jedzenie i czasami kończy się tak, że mam za dużo rzeczy do zrobienia, zapominam zjeść i przed snem przypominam sobie, że oprócz śniadania nic nie zjadłam... Koniecznie muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę powiedzieć, że uwielbiam Chodakowską, ale to jednak od wielkiego bum na nią zaczęłam szukać jakiś fajnych ćwiczeń do robienia przed telewizorem:) Trzymam kciuki za Twoje zmiany żywieniowe;)

      Usuń
  3. Przepraszam za link, ale...
    Tłusty Czwartek z Ewą Chodakowską ;)
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/p526x296/1618579_542400369191555_591507197_n.jpg

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny