piątek, 27 grudnia 2013

Świąteczne podarki

Święta święta i po świętach.:) A po świętach zostają prezenty :)Pod moją choinką znalazło się kilka książkowych prezentów. 

Pierwszym podarunkiem była biografia Tymona Tymańskiego (zawsze chciałam mieć z nim dzieci;)). Pamiętam jak mój starszy brat słuchał zespołu Kury  i to dzięki niemu poznałam twórczość Tymańskiego.  
Biografia spora objętościowo, napisana w formie wywiadu przez Rafała Księżyka.  Zaczęłam już  czytać i postaram się dla was napisać niedługo kilka zdań odnośnie tej książki.  Będę próbować być jak najbardziej obiektywna w ocenie, ale niczego nie obiecuje;)

Pod choinką znalazła się również książka "Jazda z Hołkiem. ABC dobrego kierowcy".  Tak jak biografia Tymańskiego, napisana jest w postaci długiego wywiadu, podzielonego na kilka części. Tego typu prezent dostał mój facet, ale na pewno mu podbiorę i poczytam. Sama jestem fanką czterech kółek.  Muszę jednak grzecznie poczekać na swoją kolej.  Dostał też Trylogie Sinkiewicza, ale tego mu nie będę podkradać, bo Kmicic mnie nie porywa.
Mikołaj podrzucił jeszcze karty podarunkowe do Empiku. Nie wiem na co je wykorzystam. Musze się zastanowić, jakie książki chce mieć w wersji papierowej. Jestem fanką, książek w formie elektronicznej. Nie przeszkadza mi czytanie na czytniku. Powiem więcej nawet to lubię, ale każdy czyta tak jak chce. Ważne, że się czyta nie ważne gdzie i nie ważne jak:). Poprzeglądam stronę internetową, pomyślę zastanowię się i pewnie coś wybiorę.  Może nie tylko książkę, ale jakąś płytę z dobrą muzyką:)

Z poświątecznym pozdrowieniem

Ogryzka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny